24510
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-24510,theme-stockholm,qode-social-login-1.1.2,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-1.0.4,woocommerce-no-js,select-theme-ver-5.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
Title Image

Szkolenie Zarządzanie i Marketing Stomatologiczny

Warsztaty przeznaczone dą dla małych i średnich praktyk stomatologicznych, managerów bądź lekarzy którzy chcieliby wykonać istotny krok na przód w swojej praktyce stomatologicznej. Zakres szkolenia pomoże zarówno usprawnić i rozwinąć obecnie funkcjonującą praktykę, jak również ułatwi start lekarzom, którzy myślą o działalności na własny rachunek.

ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ

KLUCZEM DO SZCZĘŚCIA CZY DROGĄ DO PROBLEMÓW?
  • Rodzaje modeli biznesowych praktyk stomatologicznych. Różnice w filozofii i strategii rynkowej.
  • Od specjalisty do przedsiębiorcy – czyli czy dobry lekarz będzie dobrym biznesmenem?
  • Kultura organizacyjna firmy, jej zmiany w ciągu rozwoju firmy i jej powiększania.
  • Sposoby jej „ujarzmiania”, radzenia sobie z nowym i starym personelem i ich oczekiwaniami?
  • Jakie pytania warto sobie zadać na samym początku? Misja – Wartości – Zasady.
  • Zarządzanie procesowe – czyli co tak naprawdę dziać się musi w firmie aby funkcjonowała.
  • Bycie liderem – czyli kim jestem dla moich pracowników i co im daję.
  • Podstawowe zasady budowania Zespołu – czyli co robić aby nie pracować samemu.
  • Współpraca z trudnym pracownikiem – prezentacja oczekiwań, monitoring, metody konstruktywnego wyrażania uwag, kiedy i jak zwalniać aby było to z pożytkiem dla całego zespołu.
  • Zarządzanie sytuacyjne czyli dopasowane indywidualnie do każdego pracownika – dla każdego coś innego.

SKUTECZNY MARKETING STOMATOLOGICZNY

CZYLI JAK POZYSKAĆ PACJENTÓW I SPRAWIĆ, ŻE ZOSTANĄ Z NAMI NA DŁUGO
  • Prowadzenie działań marketingowych w zgodzie z ustawą o zakazie reklamowania się lekarzy
  • Misja, wizja i cele – czyli po co w ogóle marketing stomatologiczny?
  • Analiza działań marketingowych konkurencji w Twoim mieście. Omówienie wniosków.
  • Pozyskiwanie pacjentów z internetu – portale branżowe – czy warto?
  • Pozyskiwanie pacjentów z internetu – Facebook Marketing:
    przegląd możliwości jakie daje Facebook, po co prowadzić Fanpage, jakie posty publikować a jakich unikać?
  • Pozyskiwanie pacjentów z internetu – strona www i pozycjonowanie (SEO): nowoczesne trendy w stronach www dla stomatologii, co działa a co nie?
  • Kampanie adWords: czym różnią się od SEO, przegląd najlepszych praktyk, jakich efektów z kampanii możemy oczekiwać?

Wiemy, że jako lekarz stomatolog niekoniecznie będziesz chciał zajmować się marketingiem osobiście. Dlatego w każdym z modułów udzielimy Ci szczególnych wskazówek – jak kontrolować firmy promujące Twoją praktykę, jak z nimi rozmawiać i nie dać się nabrać na płacenie za brak efektów!

SZKOLENIE ZARZĄDZANIE I MARKETING STOMATOLOGICZNY

7-8/06/2019
cena: 2500,00 zł brutto

2 dni szkoleniowe:
16 godzin praktycznej wiedzy!
Centrum Stomatologii „Galeria Uśmiechu”
ul. Płk. Francesco Nullo 42/U7 (I piętro), Kraków
kontakt: szkolenia@digitalsmiledesign.pl
+48 531 108 008 | +48 12 429 14 70
Rezerwacja miejsca na liście uczestników wiąże się z wpłatą zaliczki 50%. Zapisując się z drugą osobą, każdy z uczestników otrzyma 10% rabatu.

W CENIE SZKOLENIA:

własna profesjonalna klimatyzowana sala szkoleniowa

wsparcie techniczne i merytoryczne dla uczestników szkolenia

szkolenie zakończone certyfikatem uczestnictwa

bezpłatny parking (1,5h) oraz catering na miejscu

SZKOLENIA W 100% DOPASOWANE
DO TWOICH POTRZEB

W TRAKCIE TEGO SZKOLENIA:

POZNASZ

  • skuteczne sposoby promowania się w zgodzie z prawem
  • różne modele biznesowe prowadzenia praktyki stomatologicznej
  • metody pozyskiwania pacjentów przy użyciu strony www i pozycjonowania
  • sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych z nowymi i wieloletnimi pracownikami
  • narzędzia do monitorowania ruchu na Twojej stronie www i Facebooku

ZROZUMIESZ

  • kulturę organizacyjną firmy z branży stomatologicznej
  • czym jest marketing stomatologiczny
  • czym jest zarządzanie procesowe
  • czym jest marka i dlaczego warto ją budować w stomatologii
  • jak skutecznie zatrudniać i bezboleśnie zwalniać pracowników
  • jak skutecznie prowadzić strony na Facebooku

ZBUDUJESZ

  • w sobie nową postawę przedsiębiorcy-lekarza
  • analizę marketingowych działań konkurencji
  • plan osiągnięcia założonych celów biznesowych
  • strategię marketingową swojej praktyki na podstawie inspiracji ze szkolenia
  • współpracę z trudnym pracownikiem
index_tomasz_rozwadowski

TOMASZ ROZWADOWSKI

LEKARZ STOMATOLOG, DSD INSTRUCTOR
certyfikowany przez Christiana Coachmana

Pierwszy w Polsce stomatolog stosujący metodę DSD w praktyce klinicznej. Należy do grona prestiżowej grupy DSD MASTER – lekarzy ściśle współpracujących z twórcą konceptu dr. Christianem Coachmanem. Studia medyczne ukończył w 1995 roku na Wydziale Stomatologii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Absolwent wielu kursów, m.in. Curriculum Implantologii na Uniwersytecie Wolfganga Goethego we Frankfurcie. Specjalista stomatologii ogólnej, pasjonat fotografii, komunikacji z pacjentem i kompleksowego leczenia. Doświadczony i ceniony stomatolog. Od 2007 roku właściciel jednej z najnowocześniejszych klinik stomatologii estetycznej w Polsce – „Galerii Uśmiechu”. Współzałożyciel i prezes Stowarzyszenia Liderów Stomatologii Polskiej, członek Polskiej Akademii Stomatologii Estetycznej oraz Polskiego Stowarzyszenia Implantologicznego. Od 2013 roku prowadzi certyfikowane przez Christian’a Coachman’aszkolenia Digital Smile Design, wprowadzając tę metodę, jako standard do wielu praktyk stomatologicznych w Polsce.

PAWEŁ SUDER

MULTIMEDIA MANAGER W GALERII UŚMIECHU, FOTOGRAF, PRZEDSIĘBIORCA

Z multimediami związany od 15-tego roku życia. Od 10 lat (2007-2017) skupia się na tworzeniu profesjonalnej komunikacji firm i przemysłu, dostarczając zdjęć wizerunkowych. Posiada doświadczenie obejmujące ponad 150 realizacji fotograficznych dla najlepszych marek w swoich branżach: KGHM Polska Miedź, PKP Cargo, Volkswagen Motor Polska, General Motors Manufacturing (Opel), Arcelor Mittal, Tauron Ciepło, Creaton Polska, Metalurgia SA, ECHO Investment, Fameg, RR Donnelley, McCormick Polska (Kamis) i wielu innych.

 

Od 2016 roku pełni funkcję Multimedia Managera w Centrum Stomatologii Estetycznej „Galeria Uśmiechu” oraz przy szkoleniach „Digital Smile Design”. Realizuje zdjęcia pacjentów w studio i zarządza zdjęciami stomatologicznymi. W trakcie szkoleń wspiera uczestników od strony technicznej (sprzęt komputerowy i foto) oraz praktycznej (wykonanie prezentacji DSD). Jego autorski system zarządzania i katalogowania zdjęć, robionych codziennie przez 15 lekarzy w 7 gabinetach stomatologicznych „Galerii Uśmiechu” zapewnia klinice i lekarzom sprawną pracę z pacjentami i laboratorium.

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH:

INTENSYWNE I MERYTORYCZNE

Szkolenie bardzo wyczerpujące temat. Intensywne i merytoryczne.

– Marcin, Katowice

INSPIRUJĄCE

Inspiracja i motywacja, którą tu dostała przywraca radość do pracy.

– Iwona

BARDZO PROFESJONALNE

Myślę, że wszystko było super. Przede wszystkim bardzo profesjonalnie i w przyjaznej atmosferze.

– Adrian, Warszawa

SUPPORT TEAM

ANNA REGUŁA

KIEROWNIK BIURA

W „Galerii Uśmiechu” od 2016 roku pełni funkcję kierownika biura. W zakresie szkoleń Digital Smile Design odpowiedzialna za Państwa sprawne i bezproblemowe zapisanie się na nasze szkolenia, obsługę telefoniczną i mailową uczestników. Odpowiada na wszelkie pytania związane z procesem zapisów, wystawianie faktur i inne sprawy organizacyjno – finansowe.
POKAŻ PYTANIA I ODPOWIEDZI

Na bazie ponad 20 edycji szkoleń z metody Digital Smile Design stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ). Jeśli Państwa pytania lub wątpliwości zabrakło na naszej liście – prosimy o kontakt.

 

1. Gdzie odbywają się szkolenia?

Szkolenia Digital Smile Design – Cyfrowe Projektowanie Uśmiechu organizowane przez doktora Tomasza Rozwadowskiego organizowane są we własnym centrum szkoleniowym „Grzegórzki Park„. Sala szkoleniowa mieści się po sąsiedzku w stosunku do Centrum Stomatologii Estetycznej „Galeria Uśmiechu„. Adres obu lokalizacji to Kraków, ul. Francesco Nullo 42/U7.

 

2. Czy na miejscu można zaparkować samochód?

Tak, na miejscu dostępny jest parking przeznaczony dla klientów tutejszych lokali użytkowych i sklepów. Postój po pobraniu biletu przy szlabanie jest bezpłatny do 1,5h. W sobotę i niedzielę, w dniach kiedy w naszej klinice pracuje mniej osób udostępniamy Państwu w miarę możliwości bezpłatne miejsca naszych pracowników pod budynkiem.

 

3. Czy dostarczacie materiałów szkoleniowych?

Tak, każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych: notatnik, pendrive z materiałami oraz agendę i instrukcję wykonania prezentacji DSD wraz z używanymi skrótami klawiaturowymi.

 

4. Czy w trakcie szkolenia są przerwy kawowe / obiadowe? 

Tak, w trakcie każdego z 3 dni szkoleniowych zapewniamy Państwu przerwy kawowe oraz obiadową. Uczestników naszych szkoleń zapraszamy na obiad do włoskiej restauracji mieszczącej się w tym samym budynku, co organizowane szkolenie.

 

5. Czy rekomendujecie konkretny hotel na czas pobytu w Krakowie? 

Ze względów logistycznych naszym Uczestnikom rekomendujemy wybór Hotelu Chopin (ul. Przy Rondzie 2). Mieści się on zaledwie 400m od lokalizacji szkoleń DSD, a uczestniczy często pokonują ten dystans piechotą, rezygnując na tym krótkim odcinku z własnego samochodu. Hotel położony jest w okolicy jednego z największych węzłów komunikacyjnych centrum Krakowa z doskonałym połączeniem drogowym i tramwajowym z Dworcem Głównym w Krakowie.

 

6. Czy potrzebuję komputer? Jaki?

Część marketingowa szkolenia odbywa się na komputerach uczestników, z dostępem do internetu. Potrzebne będą również dostępy do konta Google z reklamami adWords i Analytics.

OFERTA NASZYCH SZKOLEŃ: