22851
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-22851,theme-stockholm,qode-social-login-1.1.2,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-1.0.4,woocommerce-no-js,select-theme-ver-5.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

ZAUFANIE I ZAANGAŻOWANIE

Zaufanie i zrozumienie są kluczowe w relacji pacjent – lekarz. Digital Smile Design nadaje pacjentowi miejsce w centrum uwagi od samego początku. Pogłębiony wywiad i sesja zdjęciowa sprawiają, że poznajemy pacjenta, jego potrzeby i wyobrażenia. Pacjent staje się współtwórcą swojego nowego wyglądu.Wzrasta poziom wzajemnego zrozumienia w kontekście leczenia pacjenta i skraca się czas pracy nad przypadkiem. Komunikacja jest jasna i klarowna a zaufanie oparte jest na zaangażowaniu obu stron.

Lepiej zrozumiesz oczekiwania swoich pacjentów.
Zwiększysz zaufanie i zbudujesz stabilne przywiązanie do swojej kliniki.

ORGANIZACJA PRACY

Dzięki zastosowaniu metody Digital Smile Design zdecydowanie zmniejsza się liczba poprawek. Można obrazowo powiedzieć, że prezentacja DSD to blat roboczy, który zawiera wszystkie zdjęcia twarzy pacjenta, zdjęcia z boku oraz inne –  materiały zdjęcia wewnątrzustne, radiogramy, zdjęcia RTG, zdjęcia tomografii komputerowej, skany z programów 3D z laboratorium. Dzięki dobrze zorganizowanej komunikacji leczenie oraz praca poszczególnych osób jest po prostu łatwiejsza. A kazus zrozumiały pod względem specyfiki, zakresu leczenia i oczekiwań lekarza oraz pacjenta.

Zminimalizujesz ilość czasu potrzebną na maile i telefony z pracownią protetyczną. 
Zwiększysz tempo i komfort swojej pracy. Usprawnisz protokół pracy i zyskasz więcej cennego czasu.

EFEKT LECZENIA PRZED
JEGO ROZPOCZĘCIEM

Najważniejszą cechą metody Digital Smile Design jest pokazanie pacjentowi efektu leczenia przed jego rozpoczęciem. Na podstawie serii zdjęć i filmów, które wykonuje się pacjentowi a także dzięki pogłębionemu wywiadowi przygotowuje się analizę uwzględniającą cechy fizjonomiczne pacjenta i jego osobowość. Za pomocą programów do prezentacji (Power Point lub Keynote) i przy użyciu szablonów wprowadza się zmiany bezpośrednio na zdjęcia pacjenta. Efektem jest czytelna i zrozumiała prezentacja planu leczenia. Ostatnim elementem metody jest przygotowanie przez pracownię protetyczną wax-up’u, który nałożony na zęby pacjenta ukazuje wygląd jego uśmiechu i twarzy po zakończeniu leczenia.

Jeśli jesteś lekarzem i chciałbyś usprawnić komunikację z pacjentem… Jeśli rzadziej chciałbyś poprawiać prace protetyczne z powodu złego zrozumienia oczekiwań pacjenta… Jeśli chciałbyś zaproponować pacjentowi szerszy plan leczenia w stanie pełnej motywacji… Jeśli jesteś właścicielem klinik i poszukujesz nowoczesnej komunikacji i marketingu…